De raad voor maatschappelijk welzijn neemt kennis van de klacht alsook van de antwoordbrief.
Artikels 302 en 303 Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 (DLB).
Artikels 302 en 303 DLB.
Het klachtenreglement, goedgekeurd in zitting van de gemeenteraad van 25 maart 2021.
/
Conform het klachtenreglement wordt een klacht behandeld door het MAT. Het MAT keurt de door de bevoegde dienst opgestelde antwoordbrief goed, nadat zij beoordeeld hebben of de klacht (on)ontvankelijk dan (on)gegrond is.
Het MAT geeft opdracht aan de bevoegde dienst om de goedgekeurde antwoordbrief aan de klachtindiener op te sturen.
Artikel 13, §3 van het Klachtenreglement stelt:
Jaarlijks wordt aan de raad voor maatschappelijk welzijn een rapport voorgelegd inzake de binnengekomen klachten en de opvolging hiervan.
Aan de raad voor maatschappelijk welzijn wordt gevraagd om kennis te nemen van de ingekomen klacht van 23 juni 2023 tegen het Sociaal Huis en de antwoordbrief.
/
Enig artikel.
Kennis te nemen van de klacht en de antwoordbrief, toegevoegd als bijlage bij dit besluit.