Terug
Gepubliceerd op 28/03/2025

Besluit  GEMEENTERAAD

do 27/02/2025 - 19:00

Zaak der wegen - Omgevingsvergunningsaanvraag OMV_2024086432 (OMV/302/24) - Rooilijnplannen voor de Humbeeksesteenweg (deel), Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg (deel) - Goedkeuring

Aanwezig: Daan VERTONGEN, voorzitter gemeenteraad
Bart LAEREMANS, aangewezen-burgemeester
Ewoud DE MEYER, Jelle DE WILDE, Kirsten HOEFS, Chantal LAUWERS, Trui OLBRECHTS, Philip ROOSEN, Karlijne VAN BREE, schepenen
Eddie BOELENS, Nicolas BOURGEOIS, Randy BUELENS, Ann DAAMEN, William DE BOECK, Soufian FAROUK, Isabel GAISBAUER, Tom GAUDAEN, Dieter GOOVAERTS, Britt JOHN, Katrien LE ROY, Dirk MOENS, Katleen ORINX, Erkut OVALI, Wim ROBBERECHTS, Patricia SEGERS, Ann SELLESLAGH, Gerlant VAN BERLAER, Laurent VANBINST, Eliane VANCRAENENBROECK, Bart VAN HUMBEECK, Karin VERTONGEN, gemeenteraadsleden
Muriel VAN SCHEL, algemeen directeur
Verontschuldigd: Manon BAS, Luca MATON, gemeenteraadsleden

De gemeenteraad neemt kennis van het feit dat er geen bezwaren en opmerkingen ontvangen werden tijdens het openbaar onderzoek van 1 november 2024 tot en met 30 november 2024.

De gemeenteraad keurt de rooilijnplannen voor de Humbeeksesteenweg (deel), Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg (deel) goed.

Dit besluit wordt toegevoegd aan de omgevingsvergunningsaanvraag OMV_2024086432 (OMV/302/24).

De volgende bepalingen zijn van toepassing inzake de bevoegdheid:
  • Artikels 40 en 41 van het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017.
 
  • Artikel 31 van het decreet betreffende de omgevingsvergunning van 25 april 2014, gewijzigd op 1 september 2019:

§ 1. Als de aanvraag de aanleg, wijziging, verplaatsing of opheffing van een gemeenteweg omvat, roept het college van burgemeester en schepenen, in voorkomend geval op verzoek van de bevoegde overheid, vermeld in artikel 15, de gemeenteraad samen om te beslissen over de aanleg, wijziging, verplaatsing of opheffing van de gemeenteweg. De gemeenteraad spreekt zich uit over de ligging, de breedte en de uitrusting van de gemeenteweg, en over de eventuele opname in het openbaar domein. Hierbij wordt rekening gehouden met de doelstellingen en principes, vermeld in artikel 3 en 4 van het decreet van 3 mei 2019 houdende de gemeentewegen, en in voorkomend geval met het gemeentelijk beleidskader en afwegingskader, vermeld in artikel 6 van het decreet van 3 mei 2019 houdende de gemeentewegen. De gemeenteraad kan daarbij voorwaarden opleggen en lasten verbinden, die de bevoegde overheid in de eventuele vergunning opneemt.

 

  • Artikel 8 van het decreet houdende de gemeentewegen van 3 mei 2019:

Niemand kan een gemeenteweg aanleggen, wijzigen, verplaatsen of opheffen zonder voorafgaande goedkeuring van de gemeenteraad.

 

  • Artikel 12, §2 van het decreet houdende de gemeentewegen van 3 mei 2019:

In afwijking van artikel 11 kan de aanleg, wijziging, verplaatsing of opheffing van een gemeenteweg met overeenkomstige toepassing van artikel 31 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning opgenomen worden in een omgevingsvergunning voor stedenbouwkundige handelingen of een omgevingsvergunning voor het verkavelen van gronden, voor zover die wijziging past in het kader van de realisatie van de bestemming van de gronden. Die mogelijkheid geldt voor zover het aanvraagdossier een ontwerp van rooilijnplan bevat dat voldoet aan de bij en krachtens dit decreet gestelde eisen op het vlak van de vorm en inhoud van gemeentelijke rooilijnplannen of voor zover het een grafisch plan met aanduiding van de op te heffen rooilijn bevat.

De beslissing wordt genomen op grond van:
  • Artikels 40 en 41 van het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017.
  • Artikel 31 van het decreet betreffende de omgevingsvergunning van 25 april 2014, gewijzigd op 1 september 2019.
  • Decreet houdende de gemeentewegen van 3 mei 2019.
 
  • Besluit van het college van burgemeester en schepenen van 27 januari 2025 "Aanvraag tot omgevingsvergunning voor stedenbouwkundige handelingen en de exploitatie van een of meerdere ingedeelde inrichtingen of activiteiten van De Werkvenootschap - voor het aanleggen van een vrijliggend dubbelrichtingsfietspad langs de N211a Humbeeksesteenweg (tussen de Fabrieksweg en de Kareelstraat) en langs de Kareelstraat-Verbrande Brugsesteenweg (tussen de Humbeeksesteenweg en de Industrieweg), het heraanleggen van de wegenis, terreinaanlegwerken, het ontbossen van ca. 0.1197 ha en een bronbemaling" (BIJLAGE 1).
 
  • Ontwerp van rooilijnplan (plan 01) voor de Verbrande Brugsesteenweg (deel), opgemaakt door landmeter-expert Stijn VAN MAELSAEKE (BIJLAGE 2).
  • Ontwerp van rooilijnplan (plan 02) voor de Kareelstraat, opgemaakt door landmeter-expert Stijn VAN MAELSAEKE (BIJLAGE 3).
  • Ontwerp van rooilijnplan (plan 03) voor de Humbeeksesteenweg (deel), opgemaakt door landmeter-expert Stijn VAN MAELSAEKE (BIJLAGE 4).
 
  • Motivatienota van 4 oktober 2024, opgemaakt door Werken aan de Ring (BIJLAGE 5).
De beslissing houdt rekening met volgende adviezen:

Er zijn diverse externe adviezen ontvangen met betrekking tot de rioleringswerken en de omgeving. Er werden geen adviezen ingediend die betrekking hebben tot de ligging, de breedte en de uitrusting van de gemeentewegenis, of over de eventuele opname in het openbaar domein.


Hieronder worden die adviezen aangegeven en beoordeeld indien en/of voor zover deze betrekking heb­ben tot de ligging, de breedte en de uitrusting van de gemeentewegenis, of over de eventuele opname in het openbaar domein.

ADVIESINSTANTIE

DATUM VAN ONTVANGST

REFERENTIE

EINDCONCLUSIE

DE VLAAMSE MILIEUMAATSCHAPPIJ
Advies lozing afvalwater

6 December 2024

AELT/BL/BT/52095 / xtie: 123691

Voorwaardelijk gunstig

Inhoud advies:
“De Vlaamse Milieumaatschappij adviseert gunstig voor het lozen van maximum 88 m³/u, 2.094 m³/dag, 99.195 m³/jaar bedrijfsafvalwater bestaande uit mogelijk verontreinigd bemalingswater via RWA-leiding in oppervlaktewater (Tangebeek) mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden voor lozing op oppervlaktewater en dit voor een beperkte termijn van 1 jaar, startend bij het begin van de werken.

Volgende bijzondere lozingsnorm is van toepassing voor het lozen van het bemalingswater :

As-tot < 20 μg/l

Volgende bijzondere voorwaarde dient van toepassing gesteld :

In afwijking van artikel 4.2.5.1.1§1 van Vlarem II moet er geen continue debietsmeet- en bemonsteringsapparatuur voorzien worden. De monstername mag gebeuren via een aftapkraantje en het lozingsdebiet mag bepaald worden via de debietmeter van het opgepompte grondwater.”

Beoordeling:
De Vlaamse Milieumaatschappij stelt in haar advies dat voor het lozen van maximum 88 m³/u, 2.094 m³/dag, 99.195 m³/jaar bedrijfsafvalwater bestaande uit mogelijk verontreinigd bemalingswater via RWA-leiding in oppervlaktewater (Tangebeek) gunstig kan beoordeeld worden, mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden voor lozing op oppervlaktewater en dit voor een beperkte termijn van 1 jaar, startend bij het begin van de werken. Aanvullend worden enkele bijzondere voorwaarden gesteld. Er wordt ingestemd met het advies. De naleving van het advies en de daaraan gestelde voorwaarden wordt opgenomen als voorwaarde bij de vergunning. Eventuele kosten ten behoeve van de uitbreiding van de waterleiding, van het gevraagde project, zullen ten laste worden gelegd van de vergunninghouder.

DE VLAAMSE MILIEUMAATSCHAPPIJ
Advies grondwater

26 November 2024

VLB-02747-A

Voorwaardelijk gunstig

Inhoud advies:

“De entiteit van VMM bevoegd voor grondwateradvisering verleent volgend advies voor de bemaling voor een project gelegen Humbeeksesteenweg 132, Grimbergen:

  • gunstig advies voor de aangevraagde bemaling (R53.2.2b2) voor een termijn van 1 jaar vanaf de opstart van de bemaling en een netto debiet van max. 99195 m³/jaar en 2094 m³/dag uit het Quartair Aquifersysteem (HCOV 0100) en het grondwaterlichaam CVS_0800_GWL_3 en een verlaging tot max. 4,92 m-mv, mits naleving van de algemene en de sectorale voorwaarden van titel II van het VLAREM en onderstaande bijzondere voorwaarden.

Bijzondere voorwaarden:

  • De start- en stopdatum van de bemaling wordt gemeld aan VMM via het mailadres grondwater.vbr@vmm.be met vermelding van het projectnummer (OMV_2024086432). ”

Beoordeling:
De Vlaamse Milieumaatschappij stelt in haar advies dat de vanaf de opstart van de bemaling voor een termijn van 1 jaar de bemaling en een netto debiet van max. 99195 m³/jaar en 2094 m³/dag uit het Quartair Aquifersysteem (HCOV 0100) en het grondwaterlichaam CVS_0800_GWL_3 en een verlaging tot max. Aanvullend dient de start-en stopdatum van de bemaling te worden gemeld aan de VMM. Er wordt ingestemd met het advies. De naleving van het advies en de daaraan gestelde voorwaarden wordt opgenomen als voorwaarde bij de vergunning. Eventuele kosten ten behoeve van de uitbreiding van de waterleiding, van het gevraagde project, zullen ten laste worden gelegd van de vergunninghouder.

FLUXYS

5 november 2024

TPW-OL-2024138058

Voorwaardelijk gunstig

Inhoud:
“Fluxys Belgium bezit installaties die de Humbeeksesteenweg kruisen ter hoogte van huisnummer 130:

Onze installaties zijn bovengronds herkenbaar gemaakt door middel van luchtbaken 226 en oranje merkpalen.

Tevens verwijzen wij naar het plan nummer BA_R0-N260-Fluxys_PRD_BN_2_1 en noteren dat de tussenafstand tussen de wegkoffer en de FLuxys leiding minstens 94 cm zal bedragen.

Onze onderneming kan zodoende een gunstig advies verlenen, mits het respecteren van onderstaande voorwaarden:

  • Ten allen tijden dienen zowel de specifieke voorwaarden en veiligheidsmaatregelen op onderstaande pagina's te worden nageleefd in het kader van uw aanvraag.

Wij vragen u de inhoud van deze brief samen met de bijlagen op te nemen in de vergunning en ons een kopie van uw besluit op te sturen, bij voorkeur via mail (infoworks@fluxys.com) en met vermelding van onze referentie.”

Beoordeling:
De nutsmaatschappij stelt in haar advies dat ten allen tijden zowel de specifieke voorwaarden en veiligheidsmaatregelen dienen nageleefd te worden. Er wordt ingestemd met het advies. De naleving van het advies en de daaraan gestelde voorwaarden wordt opgenomen als voorwaarde bij de vergunning. De kosten die hiermee gepaard gaan, alsook eventuele kosten ten behoeve van de aansluiting van het gevraagde project, zullen ten laste worden gelegd van de vergunninghouder.

 

PROXIMUS

7 november 2024

/

Voorwaardelijk gunstig

Inhoud:

“Op basis van de informatie waarover wij momenteel beschikken, geven wij graag een gunstig advies indien u volgende voorwaarden opneemt in uw vergunning:

• De leidingen van Proximus blijven gevrijwaard bij het ontbossen en in de grondwerken van de aanleg van de nieuwe weg.

• Proximus op de hoogte stellen van zodra er een concrete planning van de werken beschikbaar is. Hiervoor kunt contact opnemen via werfcoördinatie@proximus.com.“

Beoordeling:

De nutsmaatschappij stelt in haar advies dat van zodre er een concrete planning van de werken beschikbaar is, er advies dient opgenomen te worden met hun. Er wordt ingestemd met het advies. De naleving van het advies en de daaraan gestelde voorwaarden wordt opgenomen als voorwaarde bij de vergunning. De kosten die hiermee gepaard gaan, alsook eventuele kosten ten behoeve van de aansluiting van het gevraagde project, zullen ten laste worden gelegd van de vergunninghouder.

MOBILITEITSDIENST VAN DE GEMEENTE GRIMBERGEN

17 december 2024

OMV/302/24

Voorwaardelijk gunstig

Inhoud:

  • “De Humbeeksesteenweg is een druk bereden weg, met zowel zwaar verkeer bestemd voor de aanwezige bedrijven, als doorgaand (zwaar) verkeer dat via deze weg vanuit Grimbergen richting Vilvoorde rijdt. Het niet voorzien in een vrij liggend fietspad in het weggedeelte van de Humbeeksesteenweg gelegen tussen de Kareelstraat en de Verbrande Brugsesteenweg blijft een missing link in de fietsverbinding (tussen noordwest en zuidoost). Indien ervoor gekozen wordt om fietsers hier op de rijbaan te laten rijden, dienen bestuurders dan ook minstens attent gemaakt te worden over het feit dat fietsers ter hoogte van het kruispunt Humbeeksesteenweg met Kareelstraat het fietspad verlaten wanneer zij rijden richting Veldkantstraat. Idealiter worden fietsers daar voorzien van rugdekking.
  • In de toelichtingsnota wordt vermeld dat de fietspaden ter hoogte van het kruispunt tussen de Humbeeksesteenweg en de Kareelstraat uit de voorrang worden gehaald, evenals bij het kruispunt van de Kareelstraat met de Verbrande Brugsesteenweg. Momenteel ligt op het kruispunt van de Kareelstraat met de Verbrande Brugsesteenweg een doorlopend fietspad (fietsers hebben voorrang), gesignaleerd door twee evenwijdige witte onderbroken strepen. Dit kan ook in de nieuwe verkeerssituatie behouden blijven. Op het plan (BA_R0-N260-Humbeeksesteenweg_I_N_2) worden deze twee evenwijdige witte onderbroken strepen ook opnieuw ingetekend, wat lijkt aan te geven dat dit wel degelijk een doorlopend fietspad blijft, weliswaar in twee richtingen.
  • Er dient rekening gehouden te worden met dienstorder MOW/AWV/2017/6 van MOW. Zo dient er op het tweerichtingsfietspad ter hoogte van kruispunten op de grond een dubbele pijlmarkering te worden aangebracht (ter hoogte van het kruispunt Kareelstraat met Verbrande Brugsesteenweg en Nieuwe Schapenlaan) om bestuurders extra te sensibiliseren over het tweerichtingsverkeer. In de toelichtingsnota wordt aangegeven dat er ter hoogte van de bestaande fietstoegang naar het Caterpillar-distributiecentrum een nieuwe fietsersoversteek wordt voorzien, geaccentueerd met rode verf op de rijweg. Ook de fietsoversteek op het kruispunt van de Humbeeksesteenweg met de Kareelstraat lijkt volgens het inplantingsplan geaccentueerd te worden door rode verf op de rijweg. Het is belangrijk dat fietsoversteken, niet voorrangsgerechtigd, op een uniforme wijze worden aangeduid zodat de verkeerssituatie begrijpelijk en duidelijk leesbaar is voor alle bestuurders. Volgens dienstorder MOW/AWV/2017/6 mogen fietsoversteekplaatsmarkeringen (niet voorrangsgerechtigd) nooit met een rode kleur worden ingekleurd, evenmin met een andere kleur.
  • Aan de Humbeeksesteenweg, Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg grenzen meerdere woningen en landbouwpercelen. Er dient gewaakt te worden dat er voldoende zichtbaarheid is voor bestuurders die deze woningen of landbouwpercelen wensen te verlaten op het aankomend fietsverkeer in beide richtingen, zonder dat zij het tweerichtingsfietspad reeds dienen te kruisen (in het bijzonder de woning te Kareelstraat 9 die omwille van een verhoogde voortuin met bomen een beperkt zicht heeft op fietsers komende vanuit de richting Humbeeksesteenweg).
  • De bushaltes in de Humbeeksesteenweg dienen opnieuw toegankelijk te worden aangelegd.
De beslissing kent volgende inhoudelijke verantwoording:

Voorafgaande uiteenzetting:

Er werd een aanvraag tot omgevingsvergunning ingediend voor het aanleggen van een vrijliggend dubbelrichtingsfietspad langs de N211a Humbeeksesteenweg (tussen de Fabrieksweg en de Kareelstraat) en langs de Kareelstraat-Verbrande Brugsesteenweg (tussen de Humbeeksesteenweg en de Industrieweg), het heraanleggen van de wegenis, terreinaanlegwerken, het ontbossen van ca. 0.1197 ha en een bronbemaling.

Overeenkomstig artikel 12, §2 van het het decreet gemeentewegen kan de wijziging van een gemeenteweg met toepassing van artikel 31 van het Omgevingsdecreet opgenomen worden in een omgevingsvergunning voor stedenbouwkundige handelingen. Dit op voorwaarde dat een rooilijnplan aan het aanvraagdossier wordt toegevoegd dat voldoet aan de vereisten zoals gesteld voor gemeentelijke rooilijnplannen.

 

Er wordt gebruik gemaakt van de geïntegreerde vergunningsprocedure om naast de stedenbouwkundige handelingen ook de wijziging van de rooilijnen voor de gemeentelijke wegen Verbrande Brugsesteenweg (deel), Kareelstraat en Humbeeksesteenweg (deel) aan te vragen.

Het aanvraagdossier bevat hiertoe de rooilijnplannen voor de Verbrande Brugsesteenweg (deel), Kareelstraat en Humbeeksesteenweg (deel), die voldoen aan artikel 16, §2 van het decreet gemeentewegen.

 

Vervolgens bepaalt artikel 31 van het omgevingsvergunningsdecreet dat de gemeenteraad bevoegd is om te beslissen over de wijziging van een gemeenteweg, waardoor de gemeenteraad zich dient uit te spreken over de nieuwe rooilijnen van de Verbrande Brugsesteenweg (deel), Kareelstraat en Humbeeksesteenweg (deel).

Hierbij dient rekening te worden gehouden met de doelstellingen en principes vermeld in artikels 3 en 4 van het decreet gemeentewegen:

Art. 3. Dit decreet heeft tot doel om de structuur, de samenhang en de toegankelijkheid van de gemeentewegen te vrijwaren en te verbeteren, in het bijzonder om aan de huidige en toekomstige behoeften aan zachte mobiliteit te voldoen. Om de doelstelling, vermeld in het eerste lid, te realiseren voeren de gemeenten een geïntegreerd beleid, dat onder meer gericht is op: 1° de uitbouw van een veilig wegennet op lokaal niveau; 2° de herwaardering en bescherming van een fijnmazig netwerk van trage wegen, zowel op recreatief als op functioneel vlak.

Art. 4. Bij beslissingen over wijzigingen van het gemeentelijk wegennet wordt minimaal rekening gehouden met de volgende principes: 1° wijzigingen van het gemeentelijk wegennet staan steeds ten dienste van het algemeen belang; 2° een wijziging, verplaatsing of afschaffing van een gemeenteweg is een uitzonderingsmaatregel die afdoende wordt gemotiveerd; 3° de verkeersveiligheid en de ontsluiting van aangrenzende percelen worden steeds in acht genomen; 4° wijzigingen aan het wegennet worden zo nodig beoordeeld in een gemeentegrensoverschrijdend perspectief; 5° bij de afweging voor wijzigingen aan het wegennet wordt rekening gehouden met de actuele functie van de gemeenteweg, zonder daarbij de behoeften van de toekomstige generaties in het gedrang te brengen. Daarbij worden de ruimtelijke behoeften van de verschillende maatschappelijke activiteiten gelijktijdig tegen elkaar afgewogen."

In het licht van deze principes en doelstellingen worden de beoogde wijzigingen onderzocht en opgenomen in de motivatienota van 4 oktober 2024 tot o.a. wijziging van de rooilijnen.

 

Artikel 32, §2 van het omgevingsvergunningsdecreet bepaalt dat een vergunning voor aanvragen met de wijziging van een gemeenteweg slechts verleend kan worden na goedkeuring van de wijziging van de gemeenteweg door de gemeenteraad. De bevoegdheid van de gemeenteraad beperkt zich enkel tot de zaak der wegen. De bezwaarschiften en adviezen die betrekking hebben op de wijziging van de gemeentewegen worden gemotiveerd behandeld.


Adviezen:

Zie onder advies.


Openbaar onderzoek:

De aanvraag werd onderworpen aan een openbaar onderzoek dat werd gehouden van 1 tem. 30 november 2024.

Gedurende het openbaar onderzoek werden geen bezwaren ingediend (die betrekking hebben op de 'zaak der wegen').

 

Toetsing aan het decreet gemeentewegen (zie motivatienota van 4 oktober 2024):

In de motivatienota van 4 oktober 2024, m.b.t. de vaststelling van de rooilijnen voor de Humbeeksesteenweg (deel), Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg (deel), wordt aangetoond dat rekening werd gehouden met de principes zoals vermeld in artikel 4 van het decreet gemeentewegen.

 

Realisatie van rooilijnplannen:

In uitvoering van artikel 27 van het decreet gemeentewegen kan elke verwerving van onroerende goederen, vereist voor de aanleg, wijziging of verplaatsing van gemeentewegen en de realisatie van rooilijnplannen, door onteigening tot stand worden gebracht. Deze onteigeningen worden uitgevoerd conform de bepalingen van het Vlaams Onteigeningsdecreet van 24 februari 2017.

 

Aan de gemeenteraad wordt voorgesteld om:

  • de rooilijnplannen voor de Humbeeksesteenweg (deel), Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg (deel), opgemaakt door landmeter-expert Stijn VAN MAELSAEKE, goed te keuren;

  • het besluit toe te voegen aan de omgevingsvergunningsaanvraag OMV_2024086432 (OMV/302/24).

Bijkomende info:

/

Amendement

/

Publieke stemming
Aanwezig: Daan VERTONGEN, Bart LAEREMANS, Ewoud DE MEYER, Jelle DE WILDE, Kirsten HOEFS, Chantal LAUWERS, Trui OLBRECHTS, Philip ROOSEN, Karlijne VAN BREE, Eddie BOELENS, Nicolas BOURGEOIS, Randy BUELENS, Ann DAAMEN, William DE BOECK, Soufian FAROUK, Isabel GAISBAUER, Tom GAUDAEN, Dieter GOOVAERTS, Britt JOHN, Katrien LE ROY, Dirk MOENS, Katleen ORINX, Erkut OVALI, Wim ROBBERECHTS, Patricia SEGERS, Ann SELLESLAGH, Gerlant VAN BERLAER, Laurent VANBINST, Eliane VANCRAENENBROECK, Bart VAN HUMBEECK, Karin VERTONGEN, Muriel VAN SCHEL
Voorstanders: Bart LAEREMANS, Ewoud DE MEYER, Jelle DE WILDE, Kirsten HOEFS, Chantal LAUWERS, Trui OLBRECHTS, Philip ROOSEN, Karlijne VAN BREE, Manon BAS, Eddie BOELENS, Nicolas BOURGEOIS, Randy BUELENS, Ann DAAMEN, William DE BOECK, Soufian FAROUK, Isabel GAISBAUER, Tom GAUDAEN, Dieter GOOVAERTS, Britt JOHN, Katrien LE ROY, Luca MATON, Dirk MOENS, Katleen ORINX, Erkut OVALI, Wim ROBBERECHTS, Patricia SEGERS, Ann SELLESLAGH, Gerlant VAN BERLAER, Laurent VANBINST, Eliane VANCRAENENBROECK, Bart VAN HUMBEECK, Daan VERTONGEN, Karin VERTONGEN
Resultaat: Goedgekeurd met eenparigheid van stemmen.
BESLUIT:

Artikel 1.

Kennis te nemen van het feit dat er geen bezwaren of opmerkingen ontvangen werden tijdens het openbaar onderzoek van 1 tem. 30 november 2024.

 

Art. 2.

De rooilijnplannen van de Humbeeksesteenweg (deel), Kareelstraat en Verbrande Brugsesteenweg (deel), opgemaakt door landmeter-expert Stijn VAN MAELSAEKE, goed te keuren.

 

Art. 3.

Dit besluit toe te voegen aan de omgevingsvergunningsaanvraag OMV_2024068737.